Kohvik Laulasmaal


Ott&Matilda kohviku sisekorra eeskiri
Tere tulemast Ott&Matilda kohvikusse!
Meie soov on, et kõik külalised tunneksid end siin mugavalt, turvaliselt ja hoituna.
Palume järgida allolevaid põhimõtteid, mis aitavad meil kõigil jagada ühist ruumi meeldivalt ja lugupidavalt.
1. Avamisajad
Kohvik on avatud: igapäevaselt.
Aegajalt võib esineda broneeringuid – jälgi infot meie uksel ja sotsiaalmeedias.
2. Tellimine ja teenindus
Palume tellimused esitada kassas.
Toidud ja joogid valmistatakse saabumise järjekorra alusel.
Kui sul on erisoove või toiduallergiaid, anna sellest kindlasti enne tellimist teada.
Grupibroneeringud palume eelnevalt kokku leppida. Suuremate gruppide teenindamisel arvestame veidi pikema ettevalmistusajaga.
Pikemate istumiste korral (üle 2 tunni) palume sellest personalile teada anda – eriti nädalavahetusel ja tipptundidel.
3. Lapsed
Meil on hea meel, kui tulete kohvikusse koos lastega.
Palume tagada, et lapsed ei jookseks ega häiriks teisi külalisi.
Lastel on lubatud olla rõõmsad – aitame üksteisel hoida meeldivat keskkonda.
4. Lemmikloomad
Sõbralikud lemmikloomad on meie kohvikus teretulnud.
Palume lemmikuid mitte asetada mööblile (diivanile, tugitoolidele jmt), vaid hoida pesades.
Lemmikloomade toitmine kohvikus ei ole lubatud.
Vajadusel palume hoida lemmiklooma rihma otsas ja omaniku järelevalve all.
5. Wi-Fi ja töökoht
Pakume tasuta Wi-Fi ühendust.
Tipptundidel (nt lõunaaeg) palume piirata töökohtade kasutust 1,5 tunniga, et võimaldada ka teistel külalistel istuda.
Palume hoida töötegemine diskreetne ning lauad korras.
6. Toitude ja jookide tarbimine
Palume mitte tuua kohvikusse väljastpoolt ostetud toite ja jooke.
Erandina on lubatud imikutoit ja spetsiaalsed dieettooted (nt meditsiinilisel eesmärgil).
7. Puhtus ja kord
Palume hoida lauad ja istekohad pärast kasutamist võimalikult puhtad.
Kui vajad salvrätte või koristusvahended, pöördu julgelt meie personali poole
8. Turvalisus
Hoolitse oma isiklike asjade eest – kohvik ei vastuta jäetud või kadunud esemete eest.
Unustatud esemeid hoiame kuni 7 kalendripäeva.
Turvalisuse tagamiseks on kohviku ruumides videovalve.
9. Lugupidav käitumine
Palume käituda lugupidavalt ja viisakalt nii personali kui teiste külaliste suhtes.
Väärkäitumise (nt solvav sõnakasutus, häiriv käitumine, joobes olek) korral on personalil õigus teenindamisest keelduda.
Vajadusel kaasatakse turvareenus või teavitatakse korrakaitseorganeid.
KOHVIKU SÕBER / KLIENDIKAART
Kliendkaardi Kasutamisjuhend
Kliendkaardi omandiõigus ja kasutamisõigus
Kliendkaart antakse välja nimeliselt konkreetsele isikule.
Kaarti tohib kasutada ainult selle isiku kohalolekul.
Perekonnale kingitud kaardi puhul peab kaart alati kaasas olema ja seda tuleb esitada, kuna uued töötajad ei pruugi kõiki külalisi isiklikult tunda.
Allahindluse tingimused
Soodustus kehtib ainult tavahindadele, mitte kampaaniahindadele.
Allahindlust ei rakendata alkohoolsetele jookidele.
Tordile ja koogile (sh plaadikook) kehtib 50% soodustus E–R alates kella 17.00 (v.a riiklikud pühad).
Küpsetistele (nt saiakesed, kringlid jm) kehtib 50% soodustus
E–R alates kella 17.00 (v.a riiklikud pühad).
Küpsised, makroonid ja muud sarnased tooted ei kuulu soodustuse alla.
Muud tingimused
Kliendikaart on ühekordne kingitus ning kaotamisel seda ei asendata.
Palun esitage kaart alati enne ostu sooritamist.
Kõik soodustused tuleb kinnitada enne müüki, et vältida arusaamatusi ja eksimusi.
Küsimuste või kahtluste korral pöörduge julgelt töötajate poole.